Компенсація від Київстар – що обіцяють абонентам у компанії
Тож чи виплатить Київстар компенсацію абонентам за відсутність звʼязку та мобільного інтернету? Про це інформує НСН.
Чи буде компенсація від Київстар
"Про компенсацію заявив президент компанії Олександр Комаров в ефірі телемарафону.
Домовмося, що в той день, коли ми будемо готові анонсувати повністю пакет послуг, я прийду і зроблю це вперше із телемарафону. Це буде єдине правдиве джерело. Все інше зараз – це інсинуація. Чому ми зараз не фокусуємося на цьому питанні? Нам потрібно відновити все", - сказав він.
За його словами, поки що необхідно зрозуміти, скільки часу люди залишатимуться без мобільного зв’язку та інших телекомунікаційних послуг. З огляду на ці чинники, залежатиме рівень компенсації від Київстар.
"Коли ми відновимося, то зрозуміємо: так, наші споживачі були без зв’язку три дні, чотири, п’ять днів. Від цього залежить рівень компенсації. Що я можу пообіцяти? Ми зробимо все, щоби перекрити не лише фінансові видатки людей, які пов’язані з тим, що вони були без зв’язку. А також все, щоб перекрити їхні моральні видатки. Ми спробуємо зробити максимальні компенсації, щоб люди їх відчули", - запевняє директор компанії.
Що ще відомо
Станом на 13:00 14.12.2023 голосовий зв’язок увімкнено. Проте його доступність і якість залежать від багатьох факторів. Якщо ваша SIM-картка не реєструється в мережі, спробуйте перезавантажити телефон або увімкнути та вимкнути «авіарежим».
Мережу Домашнього Інтернету відновлено на 93%.